090830

Nämen tjenare.

12:12!

Jag vaknade runt 10:00 av mamma och lillasyrran som kom och väckte mej.Först blev jag irriterad
men vad skull jag göra då.Jag var ju redan pigg då.
Men iallafall sen gick jag och åt frukost.
Skulle på karate idag men jag vet inte vad som hände med dt.Vet inte ens om vi har idag.
Anyway,tänkte visa dagens outfit.Det gör jag snart.
Idag har jag inte planerat nått,kanske ropar på Melli eller Sinem.Vi får se.
Jag kanske inte kan skriva ett inlägg senare för att jag egentlingen inte får sitta vid datan idag:S.
Men jag tog datan nu för att mamma och pappa drog ut.Hahahah

See yaa

Dagens outfit:



Tröja: Serbien
Byxor: Kapp Ahl 149 kr, tror jag


Lots of Love
                   mariijaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0