270809

Hejsan bloggen


Nu ska jag börja blogga lite smått.
Först kan jag berätta om vad jag gjorde i skolan.Faktist så hände det inte så mkt men
iallafall blev jag fett irriterad på A.E. Vill inte skriva hennes namn för att om hon läser,, yyf,  halshuggning:P

Men aså hon irriterar mej fett mkt för at hon snackar skit om oss och vi märker allt.
Tex. idag.HOn sitter och smsar och glor på mig ibland.Först jag  trodde att hon skrev till sin syrra,men
sen såg jag att T.T tittade på sin mobil
och tittade på A.E.Sen förstod jag.HOn skrev till T.T.

Aså jag gillar tami,hon är skit snäll, men A.E är störande.

Skriver mer sen,


                   xoxo
                              mariijaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0