school..

tjenixen

Nu är jag hemma från skolan.
Sitter här och äter havregrynsgröt.Gött.:D
Sitter också och lyssnar på David Guetta and Kelly Roland-When love takes over,och andra Michael Jackson låtar.
Har en ny favvo-låt,Beyonce- Broken hearted girl.Me loooove!!
Idag i skolan var dt en vanlig arbets dag eller vad man nu ska kalla det.
Första lektionen var svenska.Efter rasten svenska(igen)och musik och i slutet av dagen engelska.
Fett mkt swedish.:P
Nu tänkte jag bar chilla sen ska nog ut(nu menar jag verkligen dt.)
Juste fotografering imorrn.Vad ska jag ha på mej=?Nåra förslag?


Glömde säga,.Har klippt mej.Men man ser inte så mkt.Ingen märkte,så ingen gjorde invigning.:D
Klippte lite rund lugg.

Vill göra nån hissa/dissa lista.
Får väl göra dtidag eller nån anna dag.Inte för att jag har nåra läsare,men aja.:P:D





Lots of Love
                 mariijaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0