Christmas!

ciao§

Ja har köpt 2 julklappar.Till min syrra och pappa..Vi har inte ens satt upp julgranen men jaja....Ja skulle till centrum  med Nicole.VI gick men Nora,Sinem,Tamara,Sevilay och Diana kom.Men vi hade endå kul.Sen det fanns som ett stort tält eller vad man nu ska säga och där kunde man titta på film och äta godis och dricka mer.JAg Tamara och Sevilay var på väg till de andra i skopunkten så vi passae på att ta godis och vi drack lite mer.Sen så var vi där lite och så gick vi hem.
Igår ,på kvällen,Jag satt och läste från 22:00 till 23:00.xD hah boken är fett bra!Rekomenderar!


Den är fett bra!

//Mariijaaa

Kommentarer
Postat av: Emmii <3

Gud vilken mysig blogg :)

Kram

2009-12-07 @ 18:24:02
URL: http://emelieliljebergs.blogg.se/
Postat av: Jossan

Den boken ska jag kolla in! Hehe, jag handlade mina julklappar redan i somras! :P

2009-12-07 @ 18:36:32
URL: http://chan3l.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0