Idag smäller det!

Heloo beautiful§

Jepp!Idag är det nyår.Det är den 31 December.Den sista dagen på året.How does it feel?Det är fett konstigt.2009 är det "snabbaste" året hitills.Nu ska jag berätta lite om året;)
*  Det här året skaffade jag bloggen.
* Det här året fyllde jag 12.=)
*  Det här året var jag i Italien för första gången.Och tro mej.Det är inte sista gången♥;)=)
*  Det här året fick jag många nya vänner.♥hehe 
* Det här året.....det kan fortsätta så i evigheter.Men gör det bara kort nu.hehe..

Iaf...Frågan är : Vem ska smälla raketer?Säkert alla!:D



Kommentarer
Postat av: Dima Kung.

JJAAAAAAAAAAAAAAAAA HAHAHAHHAHAHHA

2009-12-31 @ 14:27:14
Postat av: Dile =)

Man "måste" oxå göra innan ny år hahahahahaaahahah

2009-12-31 @ 14:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0