SKor och julklappar!

CIAOO§§§

Idag var det skola as usual.Sen blev det problem mellan några.
Jag stannade kvar i skolan lite sen drog jag och Nicole till
centrum.Båda köpte julklappar.
Jag har köpt nästan alla julklappar,fast måste bara köpa en till
min kusin.Undra vad :S..Men vi gick runt lite i SKHLM.
Köpte lite saker och så.Vi köpte majs.OMG!Det är så gott.Men sen skulle
vi hem men Nicole skulle hämta Mika.Vne varför.Så
jag fick gå SJÄLV i mörkret!OMg
Det var läskigt men jag ringde Bey,och då blev jag mindre rädd:P
Jaja,snackade med henne och så.När jag kom hem så åt jag.Sen
fixade jag julklapparna.Packade dom och så.
Sen drog jag med pappa till SKHLM ochköpte skor.
Asså för snö och så.Dom är inte så jättefina,men
varma är dom.Ja sen em och packade klart julklapparna.
Just nu bloggar jag från mamis och papis data.
Skönare tangenter!:D..Lägger in bilder sen,)


Lots of Love
     mariiijaaa


Kommentarer
Postat av: Diilee

oaaaah e du rädd från mörkret?

2009-12-15 @ 18:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0