Tävling hos Kenza!!

ciaooo§§

HÄr kommer ett inlägg om en tävling ja är med i.
På Kenzas blogg så kan man vinna en The.Hills box med alla avsnitt fast ja vet inte från vilken säsong.:S...Men The Hills är The Hills.

Motivering till Kenza:
The Hills är mitt favorit program.JAg älskar den serien!
Först så gillade jag inte den.Min storasyster tittade hela tiden och jag blev irriterad när hon satte på den.Men ja började titta lite,och sen så började titta mer och mer,och nu älskar jag den!Jag borde vinna för att  det är min favoritserie och Lauren är min förebild.JAg ser upp till henne jättemycket.Det vore jättekul att vinna och titta på The Hills när man har lust.:D...
http://kenzas.se/2009/december/tavling-the-hills.html#comment 


Kommentarer
Postat av: Diilee

den e keff -.-

2009-12-10 @ 19:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0