3 dagar!

elloouu§§

Vet att jag sa bloggpaus men jag kunde inte hålla mej för att skriva.När jag har tråkigt så skriver jag i bloggen.(inte  alltid).Men nu kan jag berätta vad som har hänt dom här dagarma för att jag har inte berättat bra;)
Fredags:
Jag var ju hos Viki.Jag sov där på torsdagen.Men jag gick hem i fredags för att jag skulle vila inför karatetävlingen som var på Lördagen.Men i fredags så vaknade vi typ  kvart över 8 och sen så åt vi frukost och så.Sen så bestämde vi oss för att gå till ´donken för att äta mat.Men vi fick städa jätte mycket.Iköket toaletten och mer.Men det var i en liten lägenhet där vikis brorsa bodde i förrut.Den är mittemot vikis lägenhet.Men det var några som lånade den typ.Skitsmutsigt.,Sen så gick vi till donken och åt mat.Efter så gick vi till Gina tricot och din dko.Jag hittade en jätte fin jacka från gina.Den är skitfin.
Lördags:
I läördags så hade jag en karate tävling.Jag fick brons i katalag.Det är när man är 3 pers och gör en kata.(okej,ni fattar inte:D).Men när jag gjorde kata själv så vann jag första men förlorade andra.Sen gick jag hem.Gick ut med *****.Vi var ute i nån tuimme.Sen gick hon hem.Och då gick jag till min farmor och sov där.
Idag:
Idag var jag hos min farmor.Jag gick hem runt 1.Här hemma så har jag städat i mer än en timme.Städade mitt rum och vardagsrummet.Shiiiit!Det va fett jobbiiiigt!

(Okej märkte nu att det blev en jätte lång text,men vad ska man göra??:P


Det va nästan en sån fast finare.Visar bild sen;)

Lots of Love
                 mariijaaa

Kommentarer
Postat av: jelena

hej du provade den där jackan med mig den är jättefin du ska väll köpa den??

2009-11-02 @ 20:22:19
URL: http://eleenaas.blogg.se/
Postat av: jelena

hej du provade den där jackan med mig den är jättefin du ska väll köpa den??

2009-11-02 @ 20:22:46
URL: http://eleenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0