åååh...!

allåå§

Jag har inte skrivit på ganska länge nu.Aså dom här dagarna har jag faktiskt inte haft lust att blogga.Men nu ska det bli ändring.Nu ska jag berätta om dom här dagarna men bilderna kommer nån anna n dag;)
Igår:
Okej ,det var en okej dag igår.JA inget speciellt hände precis,men i slutet var det probleem!Det va ellan Dima å nån annan men det kommer jag inte berätta om.Men efter skolan så gick jag till centrum med Sinem och Nicole.Köpte födelsedagspresent till Ana för att hon fyller år nästa vecka på onsdag.Ja men sen gick jag ochNicole ut.VI hade skitkul.Hahahha..BUs och grejerxD
Idag:
Bajs:P
Men idag var det inte min favorit dag i skolan.TRåkiga letioner och på matten så tog Kicki ut Dima.Nån hade skrivit ett inlägg på Dimas blogg och typ skrivit dumma saker om Rebecca(vår lärare).Och i slutet visade sej att det var den personen ingen tänkte på stt den hade gjort det.Ja men sen gick jag ut med Nora och Nicole.Bilder kommer sen.Just nu är jag skittrött.

Nora och Nicole!!<33

Lots of Love
                  mariijaaa

Kommentarer
Postat av: Nooraa ;*

HA-HA-HA-Ha



Kolla mitt hår ;(

2009-11-16 @ 09:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0