ana skriver med mejj!:D

elloouu§§

sitter här  med ana och skriver.Ana skriver några ord:D
Men nu ska jag berätta om dagen;)
Jag gick hemifrån skiittidigt.halv 8!!Jag började oxå tjugo över 8.Aså sinem började 8 så jag gick bara med henne.Men sen så satt ja däär tills B kom.Men vi hae matteléktion.sen efter så var det SO med Ioannis.AA men vi hade gympa efter.´Det var nån styrke grej.Det var ganska jobbigt men ändå kuul.På en station så skulle man boxa en stor madrass.Jag och Karen går på karate så vi gjorde värsta karateslagen.Och nåra sparkar.:DMen efter var det språkval.Tränade till franskaprovet .Vi har det imorrn.'jaja ska spela spel nuu...;)
'
fågelskola...hahah xD

Lots of Love
                     mariijaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0