Bus eller Godis!

elloouu§§

Va nyss ute med Melli,Nicole och Amir.Vi hade skiitkul.
Det började med att jag gixck hem till Nora.Vi var själva hos henne.Sen kom hennes bror hem.Så vi snacka lite.Sen ja ba"Ska vi ut på bus eller godis?Sen Amir ba "aa vi går".¨Nora ville inte så jag och Amir drog.Vi va bara i Noras port.Sen det enda godiset vi fick va marränger.Sen vi ropa på Nora och Nicole.Nicole va hemma sen hn ba "jag hämtar min krona!"Men hon hämta inte.Jaja...Sen vi gick runt och knacka på dörrar.Sen den enda(utom tjejen som gav oss marränger)va Vanni som öppna.Han gav Klubbor.Sen åt vi klubborna.Vi satt längst uppe i Noras port.Sen vi ser att nån med grå-svart jacka åkte upp och ner i hissen och spionera på oss typ.SEn vi sprang efter.Han gick över balkongen till den andra porten.Sen han stanna lite.Sen sprang vi  efter honom.Typ i en timme.Han va fett lääskig.Sen man såg att det var Vanni.VI sprang runt som idioter.I porten,utanför porten ,på gården.OOuuff..Jaja..ssen så satt vi på gården.Jag gick hem efter det.Och nu sitter jag här.;)
Bilderna kommer efter det här.Inte från det här utan från skolan;)

Men bjuder på en annan bild.                                              Vem gick på bus eller godis?

Okej det blev en lång text.Hahah

Lots of Love
                    mariijaaa

Kommentarer
Postat av: Jelena

Haha, jag gick med dig kmr du i håg.

2009-11-02 @ 21:19:52
URL: http://eleenaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0