flååt...

ciaaoo§

flååt att ja inte skrev nått.´Hann inte.Men ,now im back!Den här dagen har inte varit något annat än piss!!Ja,det är personligt så ja säger det inte på bloggen.Men vi hade Matte.Asså ja fattar inte hur min klass blir så lugn på matten.Förut det var Kallabalik!!Al-Quaida attack!Men vi har förbättrat oss.xD..Nu är vi lugna.Sköönt faktiskt,men sen hade vi guuuumpa!Det var roligt men Jag va på dåligt humör.Ja sen ver det franska och så fick ja gå heem!!
ja typ min dag i kort,men mycket mer hände.
Juuste..igår berättatde BB en fett rolig sak.


våår humor!!

Lots of Love
                  mariijaaa



Kommentarer
Postat av: Anonym

visst gabass visa den till dig o jag visa den till han :)

2009-11-25 @ 20:36:35
URL: http://sevilaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0