Förlåt!

elloouu§§

H
ar inte skrivit nått idag.Jag har inte hunnit.Jag va tyå hemma jättelite.Men iaf,nu kan jag skriva.Jaa,idag har jag varit i skolan.(surprise??)Ja men,jag hade engelska första lektionen.Trååååkigt....Men efter hadejag matte.Det var ganska okej.Efter det vare NO.Med Califfa!!Nejj driver men vi hade med honom.Efter det var det sista lektionen!Va fett glad.Men vi hade svenska.Vi gjorde språklära.Och sen gjorde vi korsorden.Den lektioen hade vi med Ioannis.Och de sista 40 minutrarna hade vi Enes.Enes är från Bosnien så vi snackar samms språk.Bara att jag är från serbien.Men iaf,gick hem sen.Nicole och nora kom hem till mej.Åt lite så gick vi till nora och där åt vi pommes frites.:D  Men sen gick ja hem.
Okeej...Det här va typ hela dagen xD
Men nu ska jag sovaaaaaa!! Behöver min skönhetssömn!


De är inte jaag!!xD

Lots of Love'
                    mariijaaa

Kommentarer
Postat av: missisD

haha marre... ee det verkligen du??? <3

2009-11-05 @ 20:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0