God kväll!

alåä§

skrev inget idag.Men jag var ute med Nora,Elli och Nicole.Det var fett kallt!Mina fötter blev förlamade !
MEn vi  var ute och sen det var en kille som stog längstnere på marken och vi var på fyran hos nora.SEn den där killen tittade upp och nora tittade på honom för att han såg skum ut.Sen när han såg att hon titta på honom så sprang han iväg.Jag satt och va rädd hela kvällen.Sen nora skulle göra nått sen hon såg honom igen!Han sprang iväg på andra sidan xsen vi tittade vi på andra sidan.Han var inte där...uusch..skummt!
Men måste dra iväg nu

Lots of Love
                  mariijaaa

Kommentarer
Postat av: taaamii

oomgggg jag ska aldrig va me er i vårby ahhhaaha:p<3

2009-11-16 @ 11:05:02
URL: http://taaamii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0