Hiss & Diss!



Marabou:
JAg älskar marabou choklader.Så goooda!!Mjölkchoklad<3.Det finns andra choklader tex.Lindht...MEn släng er i väggen!Marabou är bääst!

Mmmmm.....marabou!

Tights:
Tights är bääst!Man kan ha det med vad som helst.EN tunika,T-shirt med linne under....
Love it!<3

Syslöjden:
Syslöjden är den bästa keltionen.Inte för att vi syr och så ,utan för att vi har alltid roligt med Charlotte och vi brukar sjunga och så..<33bäääst!



Torsdagar:
Varje torsdagär bara bajs!Aså första lektionen är bra men dem andra..uff!utom språkval
Sen efter skolan så kommer ja hem äter ,data och karate.SEn efter duschar ja och sover.Boooring!+så är man trött på skolan..

Svininfluensan:
Några säger nått och andra säger nått annat.Några säger att vaccinet är farligt några säger att det inte är det.så irriterande...Jag själv ska ta den.Ja vet att ja skrev att jag inte skulle ta den men det blev ändrat.Jag ska!
Hoppas det inte blir värsta biverkningar som några säger...Uuuschh!

Lots of Love
                     mariijaaa




Kommentarer
Postat av: taaamii

kommentera min blogg<333



marre<3

2009-11-16 @ 11:02:48
URL: http://taaamii.blogg.se/
Postat av: Maja <3

comment my blogg.

2009-11-22 @ 09:40:02
URL: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0