Jag testar:Loreal -Double extetions,Beauty tubes!

Ja okej.Jag har testat den här mascaran flera gånger,så jag tänkte skriva om den.

Applicering:Jätte lätt att applicera.MAn bara draar...:D
Man lägger först den vita.Lägg hur mycket du vill.Lägg lite p topparna så blir dom lite längra just då.SEn lägger man den svarta.Den gör ögonfransarna dubbelt så långa än vad dom var.

Om mascaran:
Mascaran är jättebra.Rekommenderar verkligen den.
Den gör så att dina ögonfransar blir dubbelt så långa.
Ögonfransarna blir separata(eller hur man nu ska säga).
Man behöver heller inte lägga så mycket,så den räcker länge,Fast det beror bara på hur mycket du lägger;)

(hhahaha....ofta jag gör sån hära xD)¨




Lots of Love
                   mariijaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0