skolaa

ciaoo§§

skola var det i skolan som vanligt.
Idag skulle jag ta vaccinet för svin influensan andra lektionen men  ja tog inte den då.Jag sa och frät.För att jag har sprutfobi eller vad man nu ska säga.Sen kom jag efter typ 10 minuter.Jag vågade inte då heller.Sen dom ba kom tillbaka klockan 1.Då gick jag dit med sevilay klockan 1.Sen då ja ville inte heller men ja gjorde det!!!
Det gjorde inte ens ont.Man kände bara ett litet,litet stick.Jag vill göra det igen  xD
längtar tills nästa.Mer än halva skolan tog den typ.Nästan hela 6:an.

Ja vet att ja inte skrev nått på länge men jag hade inte tid och så men nu har jag all tid i världen.!hahah  xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0