GÄSTBLOGG!


LAKK SHUUU!

haha nää, skojar bara. Det är Jelena, Marijas syster som gästbloggar just nu. Har så jävla tråkigt så tänkte skriva ett snabbt inlägg.
Har bara en sak att säga till Marija: LÄR DIG ATT SKRIVA! Du skriver som största blatten. Jag vet att jag egentligen är mycket större blatte än vad du nånsin kommer bli, men jag skriver iallafall normal svenska. Läs mitt inlägg hundra gånger tills du inser att du ska skriva som jag. Det blir mycket roligare att läsa, tro mig ;)

P.S Marija, även om du är dum i huvudet större delen av tiden så kan du vara tung! Precis som din stora syster!

Kommentarer
Postat av: Nora,

AHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA.



2009-10-31 @ 18:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0