Hiss & Diss!



3:
Vem har 3??jag har det men jag ska byta imorrn som tur!3 är världens sämsta kontantkort/abonnemang!Jag säger till er,ta ALDRIG  3!!dom ljuger sen dom tar fett mkt pengar av er.DISS!
uuusch...

Blogg.se på kvällen:
Jag har sagt det förut och ja säger det igen.
blogg.se brukar alll´tid va seg på kvällen.när man ska skriva ett inlägg så tar det 5 år aså...Störande !!Diss



Magnum glass:
vem gillar nt magnum glass på sommaren.I ♥ it!!särskilt magnum mandel...♥
I tyskland och dom andra länderna så finns det magnum bara vit choklad.den är skiitgod
mmm...

White chicks:
bäästa filmen!!!!den är jättejätte bra .hahaha..2 svarta män klär ut sig till vita kvinnor.hur kan inte det bli roligt??hahah....


Lots of Love
                 mariijaaa

Kommentarer
Postat av: 3

3 SUGER,FÖR JAG RINGDE EN kompis som har 3 och han svara inte det gick 10 kr och jag har comviq kompis

2009-10-27 @ 15:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0