Jag skriver med en tand mindre....

alåå

va händer med er??me mej är allt bra förutom att jagskriver med en tand mindre.Hahah.Var hos tandläkaren 
och drog ut en tand.Om en vecka ska jag ta ut en till tand.:(Fast nästa år ska jag få tandställning.Hahah ...undra hur jag ser ut då!?jaja..tänderna blir iallafall raka.Efter tandläkarenså gick jag och mama runt i centrum och titta på saker.Köpte ett par skitfina skor.Skulle köpa uggs men jag är för smal för dom.Hahha...sen åkte vi hem med buss och hämtade Ana.
-Om ni undrar varför jag innte skrev nått igår så var det för att blogg.se strula....man kunde inte logga in.Men har en god nyhet.Jag har hittat usb-kabeln.jaaaa,,,......lägger kanske in bilder senare...

Lots of Love
                mariijaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0