Karlstad,here I come!

elå姧

Idag har jag inte skrivitt nått för att jag har inte ens varit hemma.Var på "bio" med 7 andra.var skiitkul men det va lite tjafs här och där.Vi skulle titta på "500 days of summer".Vi tittade  i typ en halvtimme sen vi tyckte att det var tråkigt så vi gick till kassan och gav biljetterna och fick pengar tbx.:DGratis Bio!!:Dhah men sen gick vi till spinners och åkte den gula typ bilen eller vad det är.ASå det det känns som man åker på riktigt.Skiit läskigt men kul XD..men sen så dansade jag och sinem på sån där dans maskin.OMG!!hade skiitkul.var helt svettig.Mina kläder var helt klistrade på mej.men sen så gick vi till donken och åt.Sen gick alla hem utom jag och sinem.Vi gick till media market och tittade på saker...sen drog vi oxå hem;)
Imorr ska jag till Karlstad!!aså jag har karate tävling.ska vakna HALV 6!mamma ,...ja kmr inte klara dt..haha.ja kmr inte skriva nått imorrn,bara på kvällen när ja kmr tbx.

Till Viki:
gumman...
hoppas att din tå läker snabbt..stackarn:(
Viki bröt typ tån eller nåt i onsdags:(
(kommer ingen bild nu men imorrn)

Lots of Love
                 mariijaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0