Kul mobilgrej:D

Ta fram din mobil tryck neråt och släpp,
byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista.

Fuska inte!


Kära Abass. För det första vill jag säga att Ahmed är den bästa vän jag haft, och att Amar är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Amin  och Beyza gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Diana får ett lyckligt liv tillsammans med Dilan. Jag vill säga tack till Dima för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Eliana. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Nora tog sitt liv. Snälla, 
Jelena sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Nevena och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Numbeh som kommer i 130 km/h i en blå Opel. Jag vill också meddela mitt hat mot Sevilay eftersom hon varit otrogen mot min käraste Shila.Jag vet att Stefan kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Sinem för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Tamara och den mest trögtänkta Vmänniskan som existerat, nämligen Viki .

(det är här taget från www.dnka.blogg.se

Lots of Love
                   mariijaaa


Kommentarer
Postat av: 6b

hej det var roligt

2009-10-23 @ 20:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0