Ny design:D

alåå
som  ni har sett så har jag en ny deign som Dima har gjort.Tack Dima;)
Själv så är jag nöjd.Vad tycker ni?Tycker att det blev skitfint.Men så att ni vet så kommer jag ha den i några dagar tills jag skiskar nåra bilder till Dima.Då kommer det säääkert vara finare design:D:D
Mariijaaa goes Pink!!:D:Dhahah
-Gå in på www.dessies.se  och tävla om 500 spänn.Själv är jag ju med (såklart')
Man ska bara skriva varför just DU ska få 500.Va med där å tävla=)
Mer skriver jag inte men jag kan bjuda på en bild;)Ni har sett den förut men jag hittar ingen annan:D

Hhaahah det ser ut som att kag ska ramla:D:D


Lots of Love
                 mariijaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0