orkar inte blogga

hellooo

jag vet att jag inte har skrivit på en dag men jag har verkligen inte pallat.men nu kommer ett inlägg.
igår var det en okej dag.allt som vanligt.utom att amar ba"jag är inte som ni är,jag fuskar inte"okeejj???aså bara för att man inte tog kort för att det inte ens va par.men anars var allt typ som vanligt.och idag kom det en kusin från schweiz.Han snackar franska och serbiska men jag snackar  serbiska me honom.hahah men ajg måste träna på franska:Dmen han ska åka tillbaka till schweiz på måndag.men nu lägger jag bara in bilder....

hahaha kladd kakan jag och jelena gjorde när jag sov hos henne.dukade och allt:D

skorna jag köpte i tidags:Dliite suddig bild men det får räcka;)

Lots of Love
                 mariijaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0