Pärlor??

Satt nyss med Ana och vi gjorde sån där pärlor.Det blev faktist  ganska fint.:P:)Kanske lägger in bild senare.Det var ganska länge sen jag gjordepärlor.hihi
Men anars så har jag ganskA  tråkigt.
Aså jag måste fixa kameran på fatan så att jag kan fota typ dagens outfit å andra grejer;)Men  jag ska fixa det snart;)
Men har nån tips på en bra parfym??Jag har en bra parfym som luktar skiitgott.Eller jag har typ 4 st.
Dom:
               
Naomi Campbell        Bruno Banani                       Adidas fruity rhytm

Jag har mer parfymer men jag använder dom här mest.Eller jag använder naomi campbell-parfymen mest.Luktar jättegott:D


Lots of Love
                 mariijaaa

Kommentarer
Postat av: sevvi

Bruno Banani luktar skittt gott min kusse har den :D

2009-10-03 @ 09:08:56
URL: http://sevilaay.blogg.se/
Postat av: Nora.

:d

2009-10-04 @ 12:16:37
URL: http://melliohyez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0