ska jag eller inte??

alåå

idag har jag inte skrivit för att jag inte har hunnit.och när jag skulle skriva så funkade det inte.knaaas aså.....men jag kan berätta om dagen.
började med matte tror jag.trååkigt..men efter var det SO.det var kanska kul.efetr vare luch sen gumpa.gfumpan var skiitrolig:Dvi körde typ staffetterhela tiden med olika regler.skiitkul.sen var det franska.fick grejer som vi skulle plugga inför vå¨rt prov v45.ganska lätt:D
sen väntade jag i 1 timme tills mamma kom och så hade jag utvecklings samtal..gick ganska bra enligt mej.gick till centrum och gick hem.Hemma åt jag mat och efterdet  ben and jerrys.min dag fast kort:D

Lots of Love
                     mariijaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0