snabbt-.-

eloou§§

SNABBT!!
heheh...ska sova snart.ja vet,ja vet..det är tidigt men ja är fett trött men vem vet ja kanske lägger mej typ 12!?haha...jelena ska snart komma då kommer jag ha kul.hahha...vem har saknat skolan förresten??Inte jag iallafall.Imorrn kommer ja väl gå ut.hah...Längtar tills på torsdag..för då ska jag få min mobiiil!!hehehe...på torsdag så kommer jag skriva vilken mobil det är.DEn är skitfin:D<33De är piiink:Daså aj svär ja börjar ha fett många rosa saker..hihih...marija goes Pink
                             * * *
"Baby ,lyssna jag vill va din man .det bara är så"hhahah bra  låt.B.V.F-Det bara är så

okej ,,,det här blev lite lång inlägg...hahaha inte såå långt menmen...



ååh....vill va där nununu...trött på sverige vädret:(

Lots of Love
                 mariijaaa

Kommentarer
Postat av: linda

vad fin blogg! :)

2009-10-26 @ 00:18:45
URL: http://dinlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0