trött efter en lååång dag.....

hallåååå

just nu är jag skit trött efter en lååång dag.det började med att viskulle till stan med mina ksiner.vi var där från halv 12 till typ 4.skiitjobbigt.aså min faster springer runt och fotar allt och alla.man går fötbi en grej"vänta jag ska fota"hahah alltid.vi gick till stadshuset för en guidad tur.booooooring...jag blev  fett glad när vi var utanför:Dhaha..men sen åkte vi hem och va hos min faster sen så bestämde vi oss för att gå till bowling hallen.så jag ,jelena,marko och ivan gick och bowlade.Ivan vann.haha grattis;)nu är vi hemma och tittar på film.Training day.ganska bra:Dmen nu kan jag lägga upp lite bilder från dagen.
                        

Bild 1:mosaikbitar från stadshuset..hahaha
Bild 2:Nån tjej gjord av mosaik bitar.hahaha
Bild 3:Salen där man sitter och äter när man får nobelpriset.:D
Bild 4:När jag såg skylten så blev jag skitglad.hahahahadet va skit tråkigt:
Bild 5:Bowling hallen....det va musik och allt:D

Lots of Love
                 mariijaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0