Varför ska det vara så jobbigt??

hejhej

Kom hem från skolan för en halvtimme sen typ.Som vanligt var det pissdag.
Man har andreas som springer efter dej och säger"inte den där attityden!"Så skriker han på lektionerna och efter lektionen så säger han neej,ja skriker inte.
Sen så ar man diana som springer efter och säger"ge mej mina 2 kronor!!"
Sen har man alla vännerna.Nåra sitter i cafeet nåra sitter uppe.Vart fan ska man vara??
Och varför ska det vara så jobbigt att gå förbi en vän nu??Det har hänt grejer med den personen om mej ,fast ändå borde det inte vara så jobbigt att bara gå förbi eller säga hej.Förstår inte.Det som hände är lite pivat så jag säger inte det i bloggen.
Bara så att ni vet så är jag på dåligt humör just nu.Vet inte varför.
Men medans jag skriver ett inlägg  så kan jag skriva om dagen.
Kom hem,titta på tv,spela data och nu så bloggar jag.
Lite senare ska jag dra på karate.Igentligen så pallar jag inte men men....
Här är en bild
Lots of Love
                 mariijaaa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jadu...sånt är livet

2009-10-05 @ 20:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0