aargh...:@

hejsan svejsan.

idag har jag bara varit skolan hemma .skiit tråkigt.snacka just med jelena.jaghar saknat henne ,vi har inte träffats på typ en vecka för att jag inte kom på träningen.Men imorrn ska jag kanske g bada med henne.
Anyway,  nu har jag bara suttit vid datan inget mer.aså vad ska man göra?pallar ändå inte gå ut.
Nyss så märkte jag att nån har hackat in på min msn.den personen har typ skickat virus  till folk från min msn.
aaargh...
men nyss så bytte jag lösenordet.mohahha:P
nu tror jag att jag ska fixa naglarna.
kommer lägga in bild på dem sen.


De som är thehills-fans (som jag) kan titta på de nya avsntten på lördag ,18:10 tror ja
diana sa nått såånt..

Se yaa later......

Lots of Love
                mariijaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0