Hello...

Tjenare allihopa

De här senaste har jag verkligen inte pallat blogga.
Men  ni som har saknat mej(har inga läsareXDhahah) här kommer ett inlägg.

Men anyway,
igår gick jag till centrum med mammma och  lillasyrran.Köpte två par jeans tights från BikBok.
LÄgger in bild senare.
sen när vi gick ut från bussen gick jag direkt till Melli.Sen va ajg ute med henne,sinem,amir,tamara och eliana.Vi va ute tills typ 8.Men tamara och eliana gick hem tidagare runt 6.
Aså melli fick en box av kamran för världens onödigaste grej.Men mellis öga va som vanligt.
Aså jag trodde hennes öga skulle va som mitt öga på sommaren.Min näsa va helt svullen och så.Berättar mer om d nån annan gång.


Lots of Love
                 mariijaaa


Kommentarer
Postat av: marija

dagarna*

2009-09-12 @ 11:02:09
Postat av: marija

dagarna*

2009-09-12 @ 11:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0