hellooo

bonjouuur..
(kan franska å grejer:Phahhha)

dagen har varit ganska tråkig.men iallafall berättar va som hände.
började me matte.alla kom  i tid utom mika.dt ee nån tävling som mia har hittat på.alla måste komma i tid sen den klassen som får minst tid får nått hemligt pris.undrar vad....
anyway....
Sen hade vi SO.Ganska kul.Sen vare frisko.Jag å sevilay sprang typ hela vägen.Sen vare lunch.Hamburgare.Mumsmums....
sen var dt rast.Jag gick direkt till mitt skåp tog min väska och gick med diana å tami till gumpasalen.Pågympan var dt  doppboll.Skit kul vare men aså dt andra laget tacklades hela tiden.:@Efter gympan så hade jag franska.Va kanska okej.tänker på att byta språk men jag tror att jag kommer ha kvar franska.Får se:S
Aja dt va iallaffall skoldagen men när jag kom hem så åt jag mat sen så städade mitt rum.Dt va en katastroooof.....
Och nus å sitter ja vid datan.Chattar med viki å beyza.
Tror att jag ska gå tvätta håret snart.


Lots of Love
                   mariijaaa

P.S vill bara skriva  att sveilay har en blogg.om ni vill se den klicka.
www.sevilaay.blogg.se

Kommentarer
Postat av: sevvi

man säger sevilay int sveilay din lila knäppsi haha sevilaay.blogg.se bye

2009-09-24 @ 18:58:23
URL: http://sevilaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0