Hiss&diss!!




Ohygiensiska personer:Finns dt inget äckligare än när folk inte har duchat på flera veckor.Uuuusch....
Eller folk som inte borstar tändernra och såå??.För mej är dt en stor fet diss!!

Regn på sommaren:Allvarligt talat ,man längtar efter sommaren skiit länge ,sen så REGNAR det.:@Blir så irriterad.Det är meningen att det ska vara soligt på sommaren och regningt på de andra årstiderna.

Dålig kvalitet:Vem hatar inte dålig kvalitet på kläder och skor &sånt??Blir iriterad på när jag typ köper en fin tröja som jag gillar sen efter 2-3 dagar så går den sönder.Nåra afffärer med dålig kvalitet är H&M och skopunkten,men dom har iallafall fina ssaker.


Gina Tricot &Bik Bok:De här affärena har jätter fina kläder.+så är det min stil:D dom har billiga kläder som är jätte fina.Tights,tunikor,jeans mm.Dom får en stor fet Hiss!;)

Varma länder:Vem gillar inte när man åker till varma länder?Man solar,badar mm.I Love varma länder!!!<3

Mat:för dt första är dt nyttigt,för dt andra så vet alla som känner mej att jag ÄLSKAR mat!!:Phahahah
Särskilt söta saker<333hahahaha



Lots of Love
                 mariijaaa


Kommentarer
Postat av: Milly - It's all about me

Jag kommer att utklassa både Kissie, Dessie och Paow från alla listor!



Varför? Jo för att jag är snyggast och mycket bättre än alla andra!

2009-09-29 @ 15:23:07
URL: http://memilly.se
Postat av: Anonym

elr hur :) ja o du äter mkt med vi e SMALA! lol -.-

2009-12-13 @ 17:41:14
URL: http://sevilaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0