Idag & Igår

hejhej

har nt bloggat på typ 2 dagar.
så ska berätta vad som hände:''
Igår:
Va i skolan som vanligt.Vi va kanske 8 st för att alla har helt plötsligt blivit sjuka:S
Dt va nåra som fick gå hem så vi blev bara mindre.Dima,Nicole,moni och ahmed fick gå hem för att dom a litelite sjuka,bara hostade å så.sEn så vare bara lektioner.
Efter skolan sprang jag till centrum för att köpa ben and jerrys glass sen sprang jag hem för att jelena väntade på mej utanför.sen kom hon till mej åt glass å så.sen gick vi på karaten
Idag:
va i skolan.många var sjuka(igen)ja tror dt är svininfluensan:P
anyway...dt va en pissdag va på dåligt humör för att .......
aså dt är lite personliht så jag säger nt dt på bloggen:(
sen kom jag hem ville gå ut men ingen kunde:(



Lots of Love
                  mariijaaa


Kommentarer
Postat av: Jelena

Hejsan marija, vilka är med på bilden??

2009-10-01 @ 21:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0