Ipooood....

Helloooo.....

Har just tvättat håret snart ska jag föna håret.Men ialllafall.
Snart ska min faster komma för att hon ska sova här idag och imorrn för att mamma coh pappa åker tidig på morgonen:(Kmr sakna dom:(
När dom kmr tbx så ska ja köpa en Ipod.En rosa såklart;)Behöver bara lite pengar till så kan jag köpa en Ipod.:D:D
Juste besöksrekord!!!!!!ahahha är fett stolt men dt är säkert alla vännerna.För typ ingen annan vet nått om mmin blogg.Iallafall blev glad.
Och snart ska Dima fixa min design.måste bara fixa nåra bilder till dt.Får väl fota för att dt finns typ inga fina bilder på mej:(Okej nåra  men aja.....
Nu ska ja va lite på datan sen ska jag föna håret

En sån:D

Lots of Love
                 mariijaaa

Kommentarer
Postat av: sevvi

sng! vill oxså ha en men måste få pegar<3

2009-09-26 @ 10:51:39
URL: http://sevilaay.blogg.se/
Postat av: N

Fiiin :) Jag har en lila :)

2009-09-26 @ 13:02:17
URL: http://nniiicolee.blogg.se/
Postat av: Nora.

godgodgod.

AHAHAH. §

2009-10-02 @ 22:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0