Trååkig??Jag...

Hejhej

Har kommit hem från skolan och.sitter även och lyssnar på Taylor Swift-You belong with me.:D
En fråga till mina läsare...'
Tycker ni att jag är tråkig på bloggen?
KOmmentera och säg vad ni tycker.Måste veta.Skriv anonymt om ni inte vill att jag ska veta ert namn,eller vem ni är.Eller skriv bara namnet.Anyway...om ni tycker att jag är tråkig s¨å säg till.då kmr jag inte va så tråkig längre.hahah iallafall.....
Om ni undrar vrf jag inte lägger in så många bilder så äre för att mamma och pappa tog kameran till serbien.men när dom komme rtillbaka så kommmer jag fota:D
vill  bara säga en rolig sak.Har ni sett en bild på Kissie utan smink??OMGG....skiiit fuuuul....hahhaha
men nu ska jag sitta och nörda i Bloons.:D:D


Lots of Love
                mariijaaa


Kommentarer
Postat av: elin

nej du är inte tråkig:D

2009-09-28 @ 15:06:25
Postat av: s

nej vrf de?

2009-09-29 @ 18:51:31
URL: http://sevilaay.blogg.se/
Postat av: Milla

kolla gärna min blogg :)

2009-10-04 @ 14:29:17
URL: http://bubblig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0