tråk,tråk,tråk

hejhej.
Just nu sitter jag vid datan å bloggar(såklart;)
Har skiiiit tråkigt.venne va jag ska göra.tittar lite på bloggar  och spelade spel.Bloons.Jag och min storasyster nöördar i Bloons.Kör hela tiden om vi inte går ut eller nått;)Hahaha.ana sitter bredvid mej å tittar på pippi.fett gullig:Dhon brukar alltid säga till mej "marija,kan du sätta på pippi till mej?"haha
"här kommer pippi långstrump,tjollahopptjollahoppsasa,här kommer pippi långstrump här kommer faktist jag"hahahahha
man märker verkligen att jag har tråkigt.
Vill bara tipsa om en skit bra låt....http://www.youtube.com/watch?v=9r_qUpW3WT4bra lååt;)
Kan nån tipsa om bra bloggar.?de enda jag känner till är dessies,kissie,paows,dimas,febb,nicole,turkqueen sevvis mm.Finns skiit många i skolan som har blogg.jag är en av doom:DNu pallar ja inte skriva mer,lägger bara in en bild.'
jag just nu
Kofta,linne tights:D


Lots of Love
                  mariijaaa


Kommentarer
Postat av: Jelena

hejsan, fin bild.

2009-10-01 @ 21:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0