Feber...

Har inte bloggat för att jag har aft feber.Jag hade 39,5 igår. :S.Kunde inte gå eller gå upp från soffan.Låg på soffan och grät fyfan.Kunde inte ens ta telefonen.Och den var på bordet 20 cm från soffan!Och i söndags så spydde jag.höhöh
Nu är jag frisk,har bara ont i huvudet.Men efter man har haft feber så måste man vila en dag.
Om jag skulle vara helt frisk skulle jag gå på Vikis föreställning med Jelena.Hon ska typ vara björn eller nått haha♥.
Konstigt nog så har jag saknat skolan.Vill gå dit nununu!Hahaha jag som HATAR skolan ibland:P

Kommentarer
Postat av: Viktoria bästisen ♥

det gör inge Marija , Fin blogg design föresten §

2010-04-27 @ 19:46:04
URL: http://vviikii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0