Sickhouse!HAAHAH

Hejsan!
(Bry er inte om rubriken.Kom på något från en bok.Hahaha)

Har inte bloggat på länge.Vad kan man säga?Ops,I did it again!?Hahaha

I lördags:Hade karate tävling.Mötte tjejen som vann.Så ni fattar väl vad som hände.(jag förlorde,för er som inte fatta;)).Senare på kvällen åkte jag och family till Jelenas bror som fyllde år.(Grattis!:D)
I söndags:Jag och Sinem gick till Ip.Satt där,chillade,tittade på fotbollsträningar.(FUN!:D)-.-
Sen gick vi till mej och tittade på South Park.Efter några avsnitt gick vi tillbaka till Ip.Panelinios hade match.De förlorade.'4-0 har jag för mej.
Måndag,Tisdag:Vanliga skoldagar förutom att jag gick hem på tisadagen.Hade fetaste huvudvärken.
Onsdag:Ja,vad kan man säga?Dagen min hjärna var ur funktion.Skola,sen gick jag hem till Beyza.Först skulle vi kratta lite löv men sen så började vi hoppa studsmatta.I REGNET!?Vi blev helt genomblöta.Men kul var det!
Bara för det så stannade jag hemma från skolan och har ont i magen.IDiot eller vad!?

Se hela bilden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0