Karate nu!


Sorry att jag inte skrev igår, hann inte. Och nu har jag inte heller någon tid på mig för att jag ska till karaten men tänkte bara skriva att jag skriver när jag kommer hem.

Föresten ville bara berätta om att eftersom min storesyster är så jävla bäst, så ska jag köpa något till henne imorgon, skor eller någon tröja. Jag tror att hon vill ha några klackskor att ha på juggefesten som kommer snart. Tror jag ska titta i typ BIANCO eller kanske DIN SKO. Ska försöka leta efter några som inte är alldeles för höga eftersom hon är ganska så lång, men hittar jag inga så tar jag nog en tröja till henne från BIK BOK eller H&M. Vet också att hon vill ha en midjekjol från BIK BOK, så vi får se, ska inte snåla eftersom min syster är så jävla bäst och hon måste se bra ut på juggefesten! Min syster, Jelena är såååååå bääääst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0