He is a sucky person!

Hellolejsan!


Vad gör ni på inter-nätet?:Phaha
Jag har städat idag(igen).*suck*Nej men det måste vara fint och städat imorrn när min moster och morbror kommer från Serbien för första gången!Jag är fett lycklig.Dom ska sova i mitt rum så jag kommer få sove i min syrras rum.Mohahaha ska irritera henne:P
Nej men på morgonen kommer jag vakna runt 8 eller 9,för att jag och pappa ska gå och hämta dom från bussen.
Asså hur kan man orka åka från Serbien till Sverige i en BUSS!?Skiitjobbigt säger ja bara;)
Jag kommer skriva ett litet inlägg innan 12 tror jag,sen kommer det ett på dagen oxå.(aså imorrn )hehe....

Ciaaooooo§§♥



P.S.Bry er inte om rubriken.Tog bara nått från The Hills.;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ny diskussion i min blogg:) kom gärna in och disskutera.

allt bra?

2010-01-05 @ 18:42:28
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0