Life is a game!

Tjenixen§

Har inte skrivit på länge.Men tills den 30 kommer det vara dålig uppdatering.Just nu vill jag helst inte sitta vid datan och så.....
Men iaf,i torsdags var det serbisk jul och vi fick gäster.Sen kom min kusin som är 21 och  han lä'rde med boxining(eller wrestling).Sen vi slogs(på skoj)sen n ukan jag bättre slag och attacker mm.
Sen igår var det skola,och sen....kommer inte ihåg.Men idag åkte vi utan lillasyrran till Hammarby.Vi gick till Adidas-lagret.Baraa Adidas grejer.Sen min moster och morbror köpte en parfym till mej.En som jag redan har men den börjar ta slut.Så jag fick en sån fast större+en nessesär och en bodylotion.Allt med parfymen.Jaja...sen gick vi till barbarby outlet.Tittade grejer där fast vi hittade inget;)jaja nu sitter jag med gäster.bajjajj

//Mariijaaa

Kommentarer
Postat av: Cocie

Hej! Jag vet att det inte är roligt att få reklam, men jag hoppas på att jag gör den här reklamen mer för din skull än för min egen! Det är nämligen så att jag precis startat en blogg som kommer att fyllas med massor av mode, skönhet, stiltips, shopping, inspiration och annat skoj! Låter det intressant? Ta en titt!



Kram ♥

2010-01-10 @ 00:52:41
URL: http://cocies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-10 @ 13:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0