Nattmänniska!

Hej gott folk!;)haha

Här sitter jag och klockan är halv 4 snart.Är liite trött.Faktiskt inte lika trött som jag brukar vara.Men jag vill lägga mej sent idag.Jag och min syrra har en plan.Eller det var hon som skulle göra det sen jag ville också.höhöhö..
This is the plan:
Vi ska lägga oss så sent så möjligt för att sen kunna somna tidigt och då kommer vi kunna sova tidigt till skolan.Är planen inte bara så genialisk?Har man en smart syster så har man det:P
Nej men vet inte om vi kommer lyckas men tror det.Okej,det låter lite komplicerat och korkat men hoppas att det funkar.
Faast det låter lite dumt nu när jag tänker igenom allt :S...hahaha nej men det kommer  funka!:P

jaja...nu ska jag surfa lite på inter-nätet:P

ciaaoooo§§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0