Tacktack!

Nu har jag vilat lite!höhö
Idag så åkte vi till karaten.Sen när vi kom dit så kunde tränaren inte öppna.Det var nått fel med kortet.Så det blev inge karate.DÅ började vi åka hem.Och i bilen bestämde jag och Jelena ( www.eleenaas.blogg.se ) att vi skulle till centrum.Så pappa lämnade oss där.Så vi gick runt lite i centrum;)Först gick vi till skopunkten.Där provade vi lite skor.Sen gick vi runt.I DinSko hittade vi ett par konstiga skor.Visar bild;)jaja...sen gick jag hem.Och om en kvart ska jag till mammas kompis;)

Btw....Tack Dima ( www.dkna.blogg.se ) för designen!Skiitnööjd!:)


Kommentarer
Postat av: Dima Kung.

bööhöhö ;)

2010-01-18 @ 16:29:42
URL: http://dkna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0