Tråkig lista..

vad blir ditt namn baklänges?   ajiram

Vem betyder mycket för dig? Familjen!och mat:P

Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? När jag kom till världen..hahah  

Platt eller lockigt hår?
  Både och.

Har en dröm gått i uppfyllelse? Aa,jag fick en lillasyster 2005.:)Jag önskade det sen jag var typ 3-4.

Vad har du för startsida på internet? msn.se

Vem ringde du senast? Mamma♥

Tycker du att sengångare är söta?  Aa,typ.

Har du haft vattkoppor? När jag var 2 månader gammal.

Har du någon gång testat karate? Ja.Jag går ju på karate.:D

Vilken mobilringsignal? Drake - Best I ever had.

Minimorötter eller pommes frites? Pommes frites!!

Vad längtar du mest till just nu? 26/6-2010.Då kommer jag vara i Italia!!

Hur gammal har du tänkt bli?  Hm..tänker aldrig på det..-.-

När åt du senast en fiskbulle? Vad är det?

Vad drömde du inatt? Vet inte faktiskt.

Vilken tv-serie är bäst? Många..

Kan du gå ner i spagat? Nejnej

Vad åt du senast idag ? Ben &  Jerry´s glass.

Höga eller låga strumpor? Låga.

Röd, grön, blå eller gul mjölk? Röd.

Vad ska du döpa dina barn till? Får se när jag får dem.Hahaha

Sommar eller snö? Snö kan komma på sommaren.xDNej men sommar:)

Är du mörkrädd? Lite..:$

Tänt eller släckt när du ska sova? En lampa tänd

Vem kramade du senast? Pappa♥

Kan du ditt mobilnummer utantill? Ja men självklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0