Don't know why I have feelings for you..

Hejsansvejsan
Idag hade vi en kort dag i skolan.Slutade efter andra lektionen.Men vi stannade kvar i skolan och spelade lite saker.Höhö^^
*top secret*
Iaf,skulle till hemspråk men hon var tydligen på Cosmonova med de andra eleverna så jag gick hem med Sinem,Beyza och resten haha.
Sen gick vi till ip.Spelade fotboll och bara satt och pratade.Jätte skönt väder,så vi satt i koftor och pratade.
Asså Guud vad jag har saknat ip!Det är bara så jävla skönt att sitta!:)
Sen när allt var perfekt kommer några araber som började kaxas.Jobbiga!
Det var typ min dag...Snart ska jag sova.Måste sova tidigt för att jag har karatetävling imorrn.*Nervöös!*
Lägger ut bilder efter det här inlägget;)
Efter det så får ni vänta tills jag kommer hem till VIki.Ska sova där så jag bloggar när jag kommer dit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0