Kladdis!

Heej allihopa!

Skriver väldigt kort för att jag har en kladdkaka som är inne i ugnen som vill komma ut och utforska världen..:)(Och ätas upp ofc!)
Jaja,idag var det en vanlig dag.Efter skolan gick jag till centrum och köpta gladiator skor som jag skulle köpt för nån månad sen.Men iaf,köpte dem.När jag kom hem så var de för små!Så jag ska lämna tillbaka dem.
Mamma beställde den rätta storleken,fast jag vet inte när jag får skorna.:/
Här kommer en bild.Sen ska jag till ugnen som ska föda en kladdkaka..:)Hahahah...

Hahhaha jag med min apelsin som jag dödade.Hahhaa,jag äter alltid så!:)
Och där ser ni gårdagens outfit.

Skjorta:Kappahl
Jeans(midjehöga):Gina Tricot
Skor:Converse.

PÖSSPÖSS!!♥


Kommentarer
Postat av: drottningen XD

HAAHAHAHAAH XD marija du å din ÄÄÄpelsiiin :P

2010-03-10 @ 20:11:31
URL: http://alsklingarnaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0