O-M-G!

Hejhej!

Shit!Måste verkligen berätta om dagen!
Allt började normalt.Hade No-prov på morgonen.Gick bra.Kunde nästan allt.Det var om Magnetism och elektricitet.Sen hade jag slöjd;)
Sen på idrotten var allt lungt.Vanlig idrott alltså.Sen så skulle vi köra Dopp-boll.Vi började köra,men jag hade ingen lust så jag gick bara runt ochh tittade på de andra.Jag började prata lite med Tamara.Hon sa att det fanns en kidnappare som sprang runt kolan.Jag blev ju såklart skiträdd,så ingen fick gå ut ur gympasalen.Så vi spelade dopp-boll,men jag ville veta om det var en "kidnappare" så jag gick till Sara(vår idrottslärare).Hon sa att det var ett rån eller nått,och att vi inte skulle vara rädda.Så slutade vi,och Amar kom in till omklädningsrummet och hon sa att det var massor med poliser ute och att de jagade killen.Det gick massor med rykten om att det var en skol-massaker som skulle skjuta barn i skolan.Och så var det rykte om att det var pedofil,kidnappare osv.Såklart var det inte sant;)
När vi kom ut så såg jag polishelikopter,poliser med hundar,polisbuss,polisbil och civila poliser.Så flippade jag och blev skit rädd!Jag gick till skåpet och tog min jacka.Sen skulle jag gå nånstans.*Secret*:PHaha.
Haha men jag,Sinem och Beyza var rädda så vi gick hem.Eller det var jag som var mest rädd.Beyza brydde sej inte ens.så vi gick hem.På väg hem så såg vi Nora och Dima som sprang mot oss.De skrek"vänta,vänta".De kom fram till oss och sa"De har tagit fast killen."Så blev vi lugna.Sen sa se "Men det finns fler som de jagar!"Jag flippade!Shit sen gick jag till min farmor.Vågade inte vara själv hemma!:)
Så nu letar jag efter nyhetsartiklar om det.

Vet att det är en lång text,men värd att läsa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0