24 maj 2010 - Ute.

Hej!

Kom hem för kanske 45 min sen.Var uta sen klockan kvart i 7?Nått sånt.Först åkte jag och Sinem till alla i skäris,sen var vi där till klockan 9.Vi hade skit kul.Vi var ute med de bästa.Amar,Tami,Sevvi och sen SinemIaf,vi gick ner till Ica Kvantum sen där vi köpte cola,gott o blandat,godis,choklad och typ chips.Sen satt vi ute och åt & snacka.Sen så gick vi till klätterställningen och "lekte".Haha.Medans vi "lekte" satt en kille från andra huset och titta på oss i en kvart typ!?Jag blev fett rädd och han har gjort det förr fast till Amar,Tami och Sevvi.Sen aa,kom hem och pappa hade fixat min cykel!!!!:DBlev jätte glad.
Bilder kommer sen när Sevvi har lagt ut dem.Men nu ska jag soooova!:)♥


Kommentarer
Postat av: amar<333

marija älskar dig, det va fett kul

2010-05-26 @ 17:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0