Lady Gaga

Ska berätta om LG-konserten!

Det var en vanlig skoldag.Gick hem.Chillade.Började fixa mej.La mascara och sånt.Sen packade jag mina saker.Sen så åkte jag till Globen med Jelena och hennes mamma.När vi kom fram till Globen så träffade vi en tjej , Annika, som vi skulle vara med på konserten.

Vi ställde oss i kön,läääääängst bak.Skit lång kö.Fast sen öppna de en annan ingång och alla kuuuuuuta dit!Vi gick in satte oss på våra platser.Sen det var nått rockband som var förband.Det var skit högt och vi gillar inte rock så vi gick ut.Hahaha jag och Jelena gick in till salen för att titta på rockbandet,sen de började kasta tröjor och sånt till publiken.Killen ba"Show me your boobs".Sen en tjej visa!HAAHAHAHHAA sen han kasta till henne.

Konserten började och den var GRYYYM!!!! Folk sa att hon sjunger falskt live,men det är inte sant.Hon sjunger fett fint!!Hon sjöng några låtar jag inte ens har hört.Men de var fett bra!Efter så köptejag en tröja.På ryggen finns hennes autograf!!Bara 100 spänn!!!:O Asså vill se konserten igen!!Den var så bra!

LADY GAGA ÄR BÄST!!♥

Världens bästa födelsedag!!:D:D


     
  

             

Tagna från Jelenas blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0